DO NOT PUT A SPEECH BUBBLE IN YOUR LOGO. IT DOES NOT MAKE YOU COOL. IT MAKES YOU FUCKING ANNOYING.

Wednesday, August 15, 2007

* I was reading this article at EachDay.com about a brand new tendency in logo design </SARCASM> and inspiration hit me like a lightning. So, I want to make an homage to another great idea that hit the web a couple of weeks ago and merge them into a t-shirt design.

Making the story short, I'm proud to introduce the "DO NOT PUT A SPEECH BUBBLE IN YOUR LOGO. IT DOES NOT MAKE YOU COOL. IT MAKES YOU FUCKING ANNOYING." t-shirt, enjoy!


* Estaba leyendo este artículo en EachDay.com acerca de una nueva tendencia en el diseño de logos </SARCASM> y me llegó un rapto de inspiración. Así que de paso quise hacer un homenaje a otra gran idea que circuló por la web en las últimas semanas y las canalizé en un diseño de remera.

Haciendo la historia corta, estoy orgulloso de presentar la remera "NO PONGAS UN GLOBO DE DIÁLOGO EN TU LOGO. NO TE HACE COOL, TE HACE IRRITANTEMENTE MOLESTO."

Design by Guillermo Lucero
Design by Guillermo Lucero (a.k.a. Scanner Darkly)


* The .ai t-shirt I use to sketch my idea is courtesy of Xyberneticos.
* La remera en vectores que usé para bocetar mi idea es cortesía de Xybernéticos.

Labels:

6 Comments:

At 5:04 AM, Anonymous adam rix said...

I did the tube ticket you're paying homage to. Get that t-shirt made, and we'll do a swap!

 
At 12:21 PM, Blogger Guille said...

Hi Adam. That would be awesome!

It's too bad that we live in opposite corners of the planet, shipping would be madness. But I appreciate your intentions. Thank you for stopping by.

Regards, Guille.

 
At 2:09 PM, Blogger 73W said...

Quiero quiero quiero una!!! Está buenisima!!!

(Volví después de otra gran ausencia visitando blogs, estoy a mil!)

Besos Guille, espero que todo ande bien por allí!

 
At 4:02 PM, Blogger Guille said...

Hola Meli!

Me alegra que te guste mi remera. Por ahora no tengo planes de producirla, pero por los comentarios que me han llegado lo estoy pensando, si llego a hacer algo te aviso.

Saludos y gracias por la visita!

 
At 8:15 PM, Blogger iguana said...

ahora puedes agregar el de photshop family

 
At 8:41 PM, Blogger Guille said...

Hola Iguana, el otro día cuando ví el logo de Photoshop Family pensé lo mismo. jejeje

Gracias por el comment, saludos!

 

Post a Comment

<< Home

← PREVIOUS

NEXT →